Thursday, January 6, 2011

the incident.

asalammualaikum.
hari ni saje nak menulis jap.
nak cete pasal manusia zaman sekarang.
entah apeape je.

hari selasa bersamaan 4 januari 2011:

hari tu aku buat pasport kat jabatan imigresen.penat sungguh.
start kol 7.30 pagi dah terpacak kat pekan rabu.amek giliran.
ramai gila!aku dapat angka giliran 0244.ramai kan?OK.bukan itu
yang aku nak cete.aku nak cete story yg sbenarbenarnye ni.

tengahari.dalam pukul 11.60 gitu la. lokasi. (kedai makan)
nama : (dirahsiakan)

lepas selesai buat permohonan pasport.aku serta ibu dan abg aku.
pergi lunch kat sbuah kedai makan.dipendekkan cete.
ad la sepasang kapel ni kan.yg si laki duduk kira menghadap aku
yg duk kat meja berhadapan kapel tu.yg si ppuan ni duk membelakangi
aku.tpi agak center la.for short,aku kuarkan fone aku.nak dgr lagu kan.
smbil2 tu aku usha lgu2 kat nfone abg aku.pastu aku perati je la kapel tu.

PERGH.MENYIRAP SEYHHH!.
nk tau kenapa?yg si BOYFREN dia ni boleh main mata ngan aku kan.
dah terangterang GIRLFREN dia dpn dia.pegh!aku da sentap da time tu.
kalau boleh mcm nak sepak on that time.lastlast aku ckp ngan mak aku
tukar tempat duduk.duk jauh sikit dri kapel tu.

the moral of story,
susah nak duga hati manusia ni kan.mudah terpengaruh bisikan syaitan.

p/s : mampu berdoa aku sentiasa dipelihara dan dilindungi di bawah jagaan-NYA.
ameen. (:

No comments:

Post a Comment