Thursday, July 23, 2009

23072009

ehem, asalamualaikum pembuka bicara.
walaweyhh,bebas daa wehh dri wrne putih n hitam.
kertas ujian laa.. pikir laen lakk

ari ni just nothing special bgi aku
aku rase mcm ngntuk sgt mse jwb exam tdi
anasir2 tak bertauliah lak baling2 kertas kat aku
dorang ingat aku ni pencetak jawapan ap?

hurmm, hari ni aku bengang ngan sorang minah ni
ad ke patut dy ngate aku mcm2 kat geng minah cencaluk dier tuh
fedapp pon ad, aku pun ad kehidupan aku jugaa
da mmg aku skema, terima je la hakikat aku ni nerd
heh, bukan nerd la sgt
ad jugakk sempoi.
tak bangge diri laa

lgi 78 hari lgi nk pmr. yang aku pun satu, sempat lgi nak tulis blog
"pekejadahnye deq oii taep blog,bukan ad nak bce. laen la kalo tulis blog menang 1 juta,kan lagi baek bace buku, takpun rebus buku tu minum ngan sos lada itam".
itulah mak den cakap mse den tulis blog nei. sabau sojo laa.

-SEKIAN- ohaiyo,ehh! silap. thankyou

1 comment: