Thursday, October 28, 2010

2 minggu :)


nampak tak ape mende kat atas tu? haa inilah suasana dewan peperiksaan. aku amek exam gune konsep dalam dewan spt gmbr di atas ni haa. aku kan duk kat barisan 6 dari belakang. jenuh gak laa nak tgok jam dinding kat depan dewan kan. adoii.
ni suasana mase mule2 aku masuk dewan. stiap pagi selama 2 minggu berturut-turut *sbenarnye 10 hari je kott, pada jam 7:15 pagi aku da terpacak kat dewan ni. inilah syurga aku dari 19 oktober-29 oktober 2010.


haa, stelah byk halangan dan pancaroba telah aku tempuhi, akhirnya aku berjaya bebas dari semua ini. TAPI harus diingatkan, aku masih ade kekasih hati yang menunggu mase utk aku 'dating' ngan dy. SPM la ape lagi. tu kekasih ati aku yg tak nmpk tapi insyaAllah akan jumpe 1 hari nnt. hurm, hope aku dpt wat yg meletop utk exam form 5 nnt.


haa, aku rase tu je kot aku nak smpaikan ari ni. aku harap aku diberi kesabaran dalam menuntut ilmu. sabar itu sebahagian dari iman. kan kan? selamat maju jayaa :)


No comments:

Post a Comment