Sunday, October 31, 2010

gajet impianku :D


haa, ini dia gajet yang aku idam-idamkan dari dlu smpai skrg. Nikon D90. walopon skrg byk keluaran Nikon yg terbaru antara yg latest Nikon D3100, aku tetap tergila-gilakan Nikon D90. aku peduli ape org ckp aku ni ketinggalan zaman or ape. tp kan kan, aku mmg ske gilaa kamera ni. uishh kalo aq dpt miliki 1 Nikon D90 ni, kompem tak tido 7 hari 7 malam aku dibuatnya. hahaha, ape lahh. aku akan berusaha miliki Nikon D90. muahh muahh kat kamera ni

























haa, yang ni pulak Sony Ericsson W910. aku start suke phone ni since form 3 kot. aku tgok kazen n kwn2 aku pakai. aku ade gak try godeh2 phone dorg kan. function Sony Ericsson W910 ni memang match ngan aku. ringan, ad mp3(aku kan suke dgr lagu), kamera 2 MP(jelas bebb)
hurm, aku kalo boleh nak sgt fone ni even aku tgok ade lgi byk phone yg canggih2 kat luar sane tuu. phone ni comel kot bagi aku. ohh, bilelah aku nak dpt phone ni. no money no talk kan? HAHA



tu je kot gajet yang aku ske gilaa. haha kalo nmpk 2 mende ni kat kedai, aku lajuu je ke kedai tuu lepaskan rinduu :)

No comments:

Post a Comment