Friday, August 26, 2011

10 perkara mengenai aku.(kanakkanak.)

1 . aku suka makan jajan banyakbanyak pastu aku muntah.mak aku la yang bersihkan.ohh,mak.tini sayang mak. (:

2 . aku sangat rapat dengan abang aku yang kedua.time kecik,aku selalu main gusti dengan dia.dia tumbuk aku.aku tumbuk dia.DIA TUMBUK AKU.bunyi macam best.tapi biasalah.aku insan yang lemah.lalu aku melalakk.taknak main gusti lagi dengan abang aku.HAHA.

3 . somehow,aku suka jolok tekak aku.sampai ada sekali tu,jari aku tersekat kat kerongkong.nasib baik la boleh keluarkan.menangis aku.yelah takut jari takboleh keluar kan.

4 . aku paling takut dan sangat gerun dengan objek lagi besar dari aku walaupun aku minat kat objek tu sangat.macam contoh,aku suka gila cete ALONG.tapi bila dah jumpa depan2 maskot ALONG tu,aku rasa dia nak MAKAN aku!

5 . aku dulu jaguh permainan lompat tikus.sampai lubang terakhir pun aku lompat tinggitinggi.tapi bila turn aku jadi lubang tikus.aku takut.sebab aku pernah disepak di muka akibat permainan itu.ohh sedih.

6 . sebelum tidur,aku suka gentel selimut.taktau la.habit aku since umur setahun setengah kot.macam best je gentel selimut. (:

7 . kalau bulan penuh.aku akan menyorok dalam rumah.sebab definisi aku bila bulan penuh je,nnt dia asyik ikut je kemana aku pergi.mcm ada bayang2 ekori.so better sorokkan diri.u can't catch me ya!

8 . aku suka gila tengok ikan bergerak.nanti kalau pergi rumah orang yang ada akuarium besar.memang melekat je aku kat situ.mak ayah aku panggil,aku buat dang je.aku suka tengok ikan berenang sana sini.sampai sekarang pun aku suka! :D

9 . tiap kali aku pegi Bukit Merah Laketown Resort.aku selalu kena tinggal dengan siblings lain.yela,dorang semua pegi main bola gergasi tu.time tu aku pendek dan masih bawah umur.so takboleh.sadis.mainlah aku sorangsorang bersama mak aku.ohh.

10 . lastly,zaman kanakkanak,aku suka lastik ayam.nampak ayam je aku lastik.serius tak tipu.kadangkadang aku kejar ayam tu sampai aku penat.aku say babai to that ayam.

the end.

No comments:

Post a Comment