Thursday, October 20, 2011

jantung kencang,hati berdebar,otak mula penuh.

assalamu'alaikum.

hehe,tajuk macam yeyee gempak je kan.padahal aku nak cakap.
weyyy! SPM dah dekat.ni ada masa sikit.aku update kejap.

tapi aku straight to the point.
aku minta maaf kat semua orang yang pernah aku sakiti.
then,cik kartini juga ingin memohon restu dari :

1. cikgu-cikgu Sekolah Menengah Tun Ismail,BP.
2. cikgu-cikgu Sekolah Menengah Bandar Baru UDA,JB.
3. cikgu-cikgu Sekolah Menengah Teknik JB.

terima kasih buat cikgu2 sekolah2 yang di atas ni.ilmu yang cikgu2 bagi semua masih saya guna untuk kehidupan saya.saya minta maaf jika saya pernah menyakiti atau buat cikgu2 bengang dgn sikap atau kerja rumah saya ( hehe ) maafkanlah.saya nak berubah!walaupun nampak mcm terlambat,saya nak usaha dptkan result yang BEST! (:

buat yang mengenali,kazen,pakcik,makcik,atok,nenek,dan lainlain.doakan untuk tini dan caloncalon SPM yang lain ya! i love you all. <3 (:

thats all.see ya ! assalamu'alaikum.

No comments:

Post a Comment