Saturday, January 7, 2012

SAHABAT.(:

ASSALAMU'ALAIKUM.di malam yang hening dan sunyi ini izinkan aku bercerita mengenaimu sahabat.(:



okay yang ini nama glemer dia Youke.aku taktahu apa special budak ni.tapi bila aku berkawan dengan dia,aku dapat rasa jiwa dia ngam dengan jiwa aku.aku ni sometimes cepat touching.tapi dia tak pernah jemu layan aku macam org gila.dia suka reject aku.aku pun suka reject dia.tapi aku tak kisah.itu cara kami bergurau.

ohhh ohhh! sepanjang persekolahan bersama,dia banyak bagi nasihat kat aku.pada mulanya aku tak rapat dengan dia.tapi lama lama aku rasa kami sherashii bershameee.haha komfem kau geli kan youke?wuekk muntah darah.




persamaan aku dan dia. GILA KAMERA! tak kisah la kamera jenis ape pun.asal nampak je kitorang akan pose gilagila punya.aku nak ucapkan terima kasih youke sebab selalu reject aku tapi kau BAIK sebenarnya.orang yang kenal kau betul2 je tahu hati kau jenis cepat terusik.di sebalik ke-ROCK-an kau tu.hohok.jangan marahh. XD so enjoy the photos of ourselves together.RINDU KAU! ): sahabat selamanya yoo REDONGG! HAHA. XD






haha rindu la zaman sekolah.zaman kau cakap JAWA tapi aku blur tak faham apa pun.pastu kau fedap takmau cakap dah.hahaha.sayang kau doweyyy XD







p/s : banyak lagi aku nak story tapi ini dulu la.line broadband celcom aku warna hijau la! hihihik.baii assalamu'alaikum.

No comments:

Post a Comment